· 

Nieuwe huisstijl

Vandaag lanceren we onze nieuwe huisstijl: een nieuw logo hebben we al ruim 3 jaar en vandaag vullen we dat aan met een nieuwe slogan, nieuwe visuals en frisse communicatie.

 

Binnenkort volgt een herschreven missie, visie, waarden en de manier waarop we als team de toekomst van Bizonder Wellness Centre te lijf gaan. Een volledige update van onze identiteit dus, van top tot teen.

 

Met deze post leggen we je uit waarom.

 

Onze oude gestapelde zen stenen was heel lang voor veel van ons een geliefd plaatje. We hadden ook zeker niet het gevoel dat we dingen verkeerd aan het doen waren en het daarom moesten veranderen. Toch ontstond deze behoefte wel.

 

Waarom? In elk geval niet gewoon omdat het kan.

 

Sinds de overname door Michele in 2018 is er heel veel veranderd. Een andere visie en richting voor de toekomst die door het hele team is omarmd.

 

Een intensief project die vraagt om een nieuwe touch en rebranding. Vooral als je het gevoel hebt dat je merk niet meer bij je past en je ambitie en visie uitstraalt. En dat is precies hoe we ons voelden over ons voormalige brand.

 

Wij zijn in de afgelopen tijd enorm gegroeid ondanks dat de wereld om ons heen is veranderd. Er zijn nieuwe luxe zonnebanken aangeschaft. De schoonheidssalon is van 1 naar 2 cabines uitgebreid. Er zijn nieuwe behandelingen geïntroduceerd. En er staan nog meer veranderingen op ons wensenlijstje.

 

Waar in onze branche bedrijven een pas op de plaats maken of de stop eruit trekken, zien wij bij Bizonder Wellness Centre veel verschillende mogelijkheden en kansen om verder te groeien. En we hebben het onze missie gemaakt om als bedrijf verder te professionaliseren door beter te worden in ons werk en de beste innovatieve behandelingen, producten en diensten beschikbaar te maken voor een exclusieve klantbeleving.

 

Deze missie vormt dan ook de rode draad door onze rebranding. Visueel willen we alles eenvoudiger maken en meer de nadruk leggen op wat voor ons betekenis heeft in de wereld om ons heen. Dat willen we doen met behulp van echte afbeeldingen, video’s, donkerrode, gouden, grijze en witte huiskleuren en een Bizonder logo gebaseerd op een mooi, verzorgd en stralende mens.

 

We zullen je verder niet vervelen met lange saaie verhalen. We hopen wel dat je nu een iets beter beeld hebt over onze ambities en visie voor de toekomst.

 

We zijn nog steeds dezelfde Bizonder Wellness Centre. We bieden nog steeds beauty behandelingen, nagelverlengingen, zonsessies, pedicure, wellness en eerlijk advies aan. We zijn nog steeds gedreven professionals met een gulle lach, luisterend oor en het hart op de tong.

 

Ons doel is om consistenter en beter herkenbaar te zijn en dat we met meer impact communiceren met ons publiek.