No Show's bij telefonische zonnebankreserveringen: wat je moet weten

No Show's bij telefonische zonnebankreserveringen: wat je moet weten

Aantal woorden: 383 | Leestijd: 1,5 minuten | Leestijd dikgedrukt: 15 seconden

Bij Bizonder willen we iedereen graag van dienst zijn en ervoor zorgen dat een ieder optimaal van onze zonnebanken kunt genieten. Ons team zet zich in om aan de telefoon cabines te reserveren. Aan de balie zorgvuldig passend advies te geven. De zonnebanken en cabines worden met aandacht gedesinfecteerd. Professionele inzet om van elke zonsessie een heerlijke ervaring te maken.

Helaas doen er steeds vaker situaties voor waarin klanten niet op komen dagen voor hun telefonisch gereserveerde zonsessies. We begrijpen natuurlijk dat onvoorziene omstandigheden zich kunnen voordoen. Dat kan een ieder weleens overkomen.

We hebben om deze reden ons No Show-beleid voor telefonische reserveringen aangescherpt om alles eerlijk en soepel te laten verlopen en dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Het No Show beleid voor reserveringen in de Pay N Plan app blijft zoals het vermeld in de onze huisregels voor het zonnen.

 

  • Als je verhinderd bent en je hebt een telefonische reservering gemaakt, verzoeken we je vriendelijk om deze tijdig te annuleren. Je kunt je telefonische afspraak annuleren tot maximaal 15 minuten voor aanvang van je zonsessie.
     
  • Echter, als je niet tijdig annuleert of niet op komt dagen voor de gereserveerde zonsessie, zijn we genoodzaakt om 50% op basis van 20 minuten van de zonsessie in rekening te brengen.

    We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar het stelt ons in staat om andere klanten niet teleur te stellen en onze diensten efficiënt te beheren. De cabine wordt op naam gereserveerd en kan gedurende het tijdsblok niet door of voor andere klanten gebruikt worden.
     
  • In het geval van een No Show situatie, ontvang je van ons een e-mail en push-bericht op je telefoon en in de Pay N Plan app. met een betaallink voor het betreffende bedrag. Het bedrag mag ook aan de balie worden voldaan.
     
  • Je account wordt geblokkeerd voor toekomstige reserveringen.
     
  • Na bevestiging van de betaling, wordt je account weer vrijgegeven en kun je weer reserveren voor het zonnen.


We streven naar een prettige zorgeloze zonervaring voor iedereen!
We vinden het om die reden ook spijtig dat we een No Show-beleid moeten hanteren, maar we willen ervoor zorgen dat alle klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen dat iedereen begrijpt dat dit beleid ons in staat stelt om iedereen eerlijk en efficiënt te bedienen.